Samarbejdet vil typisk favne både markedsførings-, CSR- eller miljøfaglige opgaver, og vi sammensætter skræddersyede løsninger, som tilgodeser begge parters mål, interesser og behov.

Nøgleord for et strategisk partnerskab med DN:

  • Skræddersyet markedssamarbejde
  • Skræddersyet fagligt samarbejde
  • Fælles konceptudvikling og optimering af samarbejdet
  • Tæt samarbejde om organisering, aktivering og effektmåling
  • Brancheeksklusivitet
  • Udgangspunkt i fælles værdier og interesser

Match mellem virksomhed og sag

Alle virksomheder er forskellige og har forskellige mål, interesser og behov - også med hensyn til CSR.

Derfor sammensætter vi i fællesskab elementerne i samarbejdet - også for at sikre, at virksomhed og sag matcher naturligt.

Opgaven løses i samarbejde med erfarne fagspecialister og projektledere i Danmarks Naturfredningsforening, med faste samarbejdsmøder og altid i en åben og god dialog.

Samarbejdet kan for eksempel indeholde disse elementer og give følgende resultat for virksomheden:

alt
Lone Gudiksen Møller
Markedschef erhverv
  • E-mailadresse
  • Mobil
    +45 31 19 32 62

10 grunde til at indgå samarbejde

  1. Danmarks største grønne organisation med 130.000 medlemmer
  2. Uafhængig privat medlemsorganisation, som taler naturens og miljøets sag
  3. Stor faglig viden om natur- og miljøspørgsmål
  4. Høj troværdighed og politisk indflydelse
  5. Landskendt, aktiv og seriøs
  6. 1.500 frivillige forankret lokalt i hele landet
  7. Store populære landsdækkende events og kampagner
  8. Kontakt til børn, unge, pædagoger og lærere på landets skoler og institutioner
  9. Mange flotte resultater for Danmarks natur og miljø gennem 100 år
  10. Arbejdet bidrager til ni af FN's 17 Verdensmål