Er du blevet ringet op?
Danmarks Naturfredningsforening ringer for at skaffe nye medlemmer. Er du blevet ringet op og har spørgsmål, så læs videre her.

Du kan have oplevet at blive ringet op af Danmarks Naturfredningsforening. Vi ringer for at skaffe nye medlemmer. Vi ringer også til eksisterende medlemmer for at spørge, om de har lyst til at øge støtten til vores arbejde med et mindre månedligt beløb i stedet for et større årligt eller tilmelde kontingentet til betalingsservice.

Danmarks Naturfredningsforening samarbejder med et eksternt telemarketingfirma, som ringer fra kontorer i Odense, Slagelse og København.

Ofte stillede spørgsmål
Hvorfor ringer vi?
Vi ringer, fordi det gør en forskel. Danmarks Naturfredningsforenings arbejde er helt afhængigt af kontingenter og bidrag fra private. Foreningen modtager ikke tilskud fra det offentlige. Vi har uden resultat uddelt titusindevis af girokort og brochurer, men det er den personlige samtale, der gør forskellen. I den personlige samtale kan man stille spørgsmål og få svar.

Hvorfor spørger vi om kontonummer og cpr nummer?
Når du har sagt ja til at blive medlem af Danmarks Naturfredningsforening, spørger vi om dit cpr nummer og kontonummer. Oplysningerne er nødvendige for at kunne oprette en aftale hos betalingsservice.

Herefter noterer vi dig i vores medlemsliste og sender oplysningerne sammen med dit medlemsnummer til Nets, som sender videre til dit pengeinstitut. Efter to dage får vi et kodenummer tilbage, som knytter dit medlemsnummer til din bank. Oplysningerne om kontonummer bliver herefter slettet.

Dit cpr nummer bruger vi også til at indberette dine eventuelle gaver – ud over kontingentbeløbet – til SKAT, så du kan få fradrag på selvangivelsen.

Alle oplysninger ligger i lukkede krypterede systemer.

Over 80% af DNs medlemmer benytter betalingsservice til at betale kontingent og bidrag til foreningen. Betalingsservice er den billigste og sikreste måde, hvorpå du kan støtte Danmarks Naturfredningsforening.

Kan mine bankoplysninger misbruges?
Bankoplysninger kan ikke bruges til at hæve penge fra ens konto. Pengeinstituttet er garant for, at det kun er kontoindehaveren, der kan hæve penge.

Danmarks Naturfredningsforening bruger oplysningerne til at tilmelde til betalingsservice, herefter bliver de slettet. Der kommer besked fra betalingsservice før beløbet hæves. Overførslen kan stoppes ved, at man ringer til sin bank.

alt
Ulla Kjær
Teamleder og databasemanager
  • E-mailadresse
  • Mobil
    +45 31 19 32 05