Er du blevet ringet op?
Danmarks Naturfredningsforening ringer for at skaffe nye medlemmer og for at skabe opbakning om vores sag samt for at spørge eksisterende medlemmer, om de gerne vil give et månedligt beløb fremfor et årligt.

Hvorfor ringer vi?
Vi ringer, fordi det gør en forskel. Danmarks Naturfredningsforenings arbejde er helt afhængigt af kontingenter og bidrag fra private, da foreningen ikke modtager tilskud fra det offentlige. Vi ønsker at give dig en personlig invitation til at gøre en forskel for naturen, klimaet og drikkevandet og samtidig vil vi gerne give dig muligheden for at stille spørgsmål og få svar.

Hvem ringer?
Danmarks Naturfredningsforening samarbejder med eksterne telemarketingfirmaer og har også vores eget telemarketingkorps. Oftest vil det være vores samarbejdspartner, der kontakter dig fra deres kontor i Odense. De ringer ud fra følgende numre:

  • 78734655
  • 78734667

  • 78734671

  • 78734676

  • 78734687

  • 78734696

  • 78734658

  • 78734661

  • 78734669

  • 78734698

I de 45 år, vi har anvendt telemarketing, har vi aldrig oplevet, at andre har udgivet sig for at være os.

Vil du undgå opkald fra os?

Du kan til enhver tid afmelde dig opkald fra os ved at sende en mail til persondata@dn.dk. Her skal du opgive det telefonnummer, som vi kontakter dig på, samt dit fulde navn. Så sørger vi form, at du ikke igen bliver kontaktet på det opgivne telefonnummer.

Hvorfor spørger vi om kontonummer og cpr-nummer?
Når du har sagt ja til at blive medlem af Danmarks Naturfredningsforening, spørger vi om dit cpr-nummer og kontonummer. Oplysningerne er nødvendige for at kunne oprette en aftale hos betalingsservice.

Herefter noterer vi dig i vores medlemsliste og sender oplysningerne sammen med dit medlemsnummer til Nets, som sender videre til dit pengeinstitut. Efter to dage får vi et aftalenummer tilbage, som knytter dit medlemsnummer til din bank. Oplysningerne om kontonummer bliver herefter slettet.

Dit cpr-nummer bruger vi også til at indberette dine eventuelle gaver – ud over kontingentbeløbet – til SKAT, så du kan få fradrag på selvangivelsen.

Alle oplysninger ligger i lukkede, krypterede systemer.

Ca. 95% af DNs medlemmer benytter betalingsservice eller MobilePay til at betale kontingent og bidrag til foreningen.

Kan mine bankoplysninger misbruges?
Bankoplysninger kan ikke bruges til at hæve penge fra ens konto. Pengeinstituttet er garant for, at det kun er kontoindehaveren, der kan hæve penge.

Danmarks Naturfredningsforening bruger oplysningerne til at tilmelde dig til betalingsservice, herefter bliver de slettet. Der kommer besked fra betalingsservice, før beløbet hæves, og overførslen kan stoppes ved, at man ringer til sin bank.

alt
Anders Clausen
Senior fundraiser
  • E-mailadresse
  • Mobil
    +45 31 19 32 08